Stilling: Oprettet: 25-06-2020
Job start: Annoncenr: 101636
JobId: 114072
 
Arbejdssted: 2000 Frederiksberg Køn: MK
 

Kort beskrivelse

Jobbeskrivelse

Støtteperson/mentor søges snarest til 21-årig kvindelig studerende.

Hun studerer aktuelt fysisk og nanoteknologi på 4. semester, på DTU, men skrifter næste semester til matematik og teknologi, hvor meget kan meritoverføres.

Hun har brug for:
• kontinuerlig støtte med ugentlig samtale
• sikring af struktur og overblik
• støtte til brug af planlægningsværktøjer, kalender, alarmer og reminders
• lave ugeplan for overblik
• lave semester oversigt hvor der indgår i planen (kalenderen) hvornår der er
afleveringer, eksamener, og deadlines/frister
• støtte til disponering af tid
• støtte til prioritering af opgaver
• støtte til igangsætning
• støtte til gode studievaner og studieteknikker

Der er bevilliget i alt 20 timer fra d. 1/6-20 til og med den 31/7-20. Derudover er der bevilliget i alt 20 timer fra d. 1/8-20 til og med d. 31/12-20.
I mødes ca. en gang om ugen efter aftale og behov.

Hvis du er interesseret i stillingen, bedes du sende en personlig ansøgning indeholdende:
• Dit navn, alder, telefonnummer og email-adresse
• Beskrivelse af din motivation og dine kompetencer
• Beskrivelse af dit eventuelle kendskab til studiestedet og/eller faget
Din ansøgning videresendes til den studerende.

Vi ser helst, at du kan hjælpe den studerende minimum et semester og gerne længere.

I forbindelse med din ansættelse skal du deltage i et opstartsmøde, 6 timers workshop/supervision og en evalueringssamtale hos Studenterrådgivningen. Du vil modtage mere information herom.
Deltagelse i ovenstående aktiviteter er obligatorisk og aflønnes.

I forbindelse med din ansættelse vil vi evt. kontakte dig med henblik på en samtale.

Stillingen aflønnes efter gældende takster med 128-135 kr./timen

Bemærk: Din ansøgning formidles gennem DUOS.


For at søge stillingen kræver det at du er oprettet i vores jobdatabase

Tilbage til Ledige jobs
 
 
 

Vil du tilmeldes vores nyhedsbrev?

loader
Websitet anvender cookies til at huske indstillinger og statistik.  læs mere
Ok